POSTAW NA JAKOŚĆ I SKUTECZNOŚĆ 

ZARZĄDZAMY twoją stroną internetową ORAZ dbamy, aby stale odwiedzali ją klienci. pomagamy sprzedawać więcej - jesteśmy twoim partnerem w biznesie.


Sprawdź ofertę

STRONY INTERNETOWE | SKLEPY | POZYCJONOWANIE | ADWORDS
tel. 519 632 578

To ile trwa budowa i tworzenie stron firmowych w dużej mierze zależy od specyfikacji projektu, który dostarcza klient. Bez tego ciężko oszacować czas potrzebny na tworzenie strony internetowej. Można jednak dzięki doświadczeniu – dosyć ogólnikowo przypasować dzieło do pewnych ram czasowych. Czytaj dalej

Wyższa pozycja w wyszukiwarce, to większa ilość klientów do których docierasz ze swoją ofertą. Jak w prosty sposób zadbać o lepsze pozycjonowanie w Google swojej firmowej strony internetowej? Odrobina optymalizacji i już pozycje powinny być chociaż ciut wyższe. Oczywiście, na topowe frazy i pierwsze strony sposobem tym nie wskoczymy, jednak czasem może udać się zdobyć jedno lub dwa oczka więcej. Czytaj dalej

Ile kosztuje strona internetowa? To zagadnienie, które spędza sen z powiek wielu przedsiębiorcom chcącym w końcu zainwestować pieniądze we wdrożenie strony internetowej dla swojej firmy. Zagadnienie o tyle trudne, że bez wyraźnego zdefiniowania celu, jaki ma przyświecać zaprojektowanie strony www bardzo ciężko ten koszt oszacować. Koszt strony może oscylować w widełkach od 99 zł do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Od czego zależna jest aż tak duża rozbieżność cenowa? W końcu ile kosztują strony internetoweCzytaj dalej

Być może zdarzyło Ci się zastanawiać nad tym, czy warto zlecić pozycjonowanie strony jeśli prowadzisz biznes w małej miejscowości z niewielką konkurencją. Warto! Dlaczego? Otóż, nawet w małych miasteczkach ludzie korzystają z Google. Czy zdajesz sobie sprawę, że fryzjer w 15 000 mieście jest wyszukiwany aż 400 razy w ciągu jednego miesiąca, kwiaciarnia 200, a hydraulik 70 razy? To dużo prawda? Jeszcze lepiej wygląda to w większych miastach, z tą różnicą, że tam ruch często rozbija się na dzielnice. Czytaj dalej

Landing Page (z ang. strona lądowania), to rodzaj sprzedażowej strony internetowej na którą kierowany jest ruch pozyskiwany z różnych źródeł. Głównym zadaniem Landingu jest zachęcenie klienta do podjęcia określonej akcji w obrębie strony www. Akcją, może być tu zachęcenie do natychmiastowego kontaktu, wysłanie zapytania ofertowego, pozostawienie swoich danych kontaktowych lub od razu zakup właściwego produktu. Czytaj dalej

Chcąc zarejestrować własną Działalność Gospodarczą zdążyłeś już na pewno wymyślić nazwę dla firmy. Czy jednak dokonałeś słusznego wyboru? Sprawdziłeś wolne domeny pod kątem dostępności ich nazw w kontekście własnej firmy?

Dla młodego przedsiębiorcy elegancka i zarazem krzykliwa nazwa firmy, to prawdziwy skarb. Na początku to tylko nazwa, jednak po jakimś czasie już wyrobiona, dobrze znana na lokalnym rynku marka z którą coraz łatwiej pozyskać klientów. Jeśli firma ma być nowoczesna, trendy i łatwo dostępna dla szerokiego grona użytkowników – w parze z nazwą musi iść dobrze dobrany adres strony internetowej. Z tego powodu o domenę warto zadbać jeszcze przed rejestracją właściwej Działalności tj. na etapie jej planowania. Czytaj dalej

Dla wielkich korporacji nie istnieje pojęcie marketingu bez internetu. Ogromne nakłady finansowe kierowane na działania w sieci i ciągłą rozbudowę stron www muszą przynosić efekty, skoro nikt nawet nie myśli o przykręcaniu kurka z paliwem w postaci finansowania. A co z tymi mniejszymi? Strony internetowe w małych firmach, to często ich jedyna forma promocji, a przynajmniej tak wydaje się ich właścicielom. Dlaczego, i czy taka forma reklamy jest aby na pewno skuteczna? Czytaj dalej